2 Temmuz 2016 Cumartesi

O da ne tavsiye listesi mi?

Bayram tatilinde okunması gereken yaoi mangalar


Evet başlıktan da anlaşılacağı üzerine ben yine saçmalama modundayım. Bu hafta temizlik ev işleri sarma derken arada bu yazıyı yazayım çıksın hesabı takılıyorum şu anda.Hazır bayram geldi ve çoğu kişi evde veya tatile çıkıyor evdekiler için okumalık güzel eskiye dönüşlü yaoi mangaları yazayım dedim.Kısacası bunlar tatilde göz atıp tam vakit geçirmelik mangalar olacak.Ayrıca çoğunun cd draması var.Yani hazır tatildesiniz cd dramayla manga okuma keyfini yaşayabilirsiniz demektir.

1. Tavsiyem:


yaoi_manga






Tabi ki kimseyi şaşırtmadan ilk ve en güzel tavsiyemi vereyim istedim.Dehşeti ala Honto Yajuu. Onsuz bir tatil düşünmenizi istemediğimden ilk tercihiniz bu olsun derim.
Akimin baş döndüren cazibesi ve Uedanın o sevimli halleriyle harika bir tatil sizinle.(yine başladım satıcı ağzına. Bu moda girdiysem eyvah ki ne eyvah...)
Ihmm kısaca cd drama ile okunabilecek en güzel manga.









2. Tavsiyem:


yaoi_manga



Kimi ga Koi ni Oboreru işte yine harika bir manga daha.Kimi ga Koi serilerinin 2.cisi bu tatil için ideal.Aynı şekilde cd dramayla okuyup o müthiş anlara tanık olabilir ve manganın büyüsüne kendinizi kaptırıp belkide odanızın içinde sizi dükkana davet eden Jinnai'nin sesini bile duyabilirsiniz. (yokk bir de uslu çocuk olup şirinleri görsünler.benim kafa yine gidik idare edin lütfen^-^)





3. Tavsiyem:


yaoi_manga


Evet rotamızı komedi ve romantizmden dram ve hüzne çeviriyoruz. Şöyle ağlamak istiyorum depresyondayım ben diyenler için en nokta atışlı manga Kyuuso wa Cheese no Yume wo Miru'dur.İçiniz dışınıza çıkacak kadar sizi ağlatır depresyonun dibine vurdurur bitişiyle de mal mal etrafa baktıran bu mangamızı tabi ki ve kesinlikle cd dramasız okumayın.(Sanki cdsiz okuyunca depresyona sokmuyormuş gibi bir de seslerle okuyup ultra depresyon öneriyorum hadi hayırlısı...:)





4. Tavsiyem


yaoi_manga





Girdiğiniz depresyondan sizi geri çıkartacak tek şey yine komediye dönmektir.Ama biz bunun yerine hem komedi hem romantizm hem de yaoinin dibine vuran bir mangayla yolumuza devam edelim derim. Warui Koto Shitai ve Warui serilerinin hepsi.(Zaten başlayınca duramadan sonuna kadar okursunuz.:)Ayrıca hepsininde ayrı ayrı cd dramasıyla mükemmel ötesi bir yaoi manga partisi verebilirsiniz bence.Tatil için en uygun serilerden biridir yani.(hee bütün gece sabaha kadar okuyup uyumasınlar bunu istiyorsun yani ahhh kalpsiz ben:)





5. Tavsiyem


yaoi_manga




Vee son olarak dram komedi romantizm derken gel gelelim hot sayfaların çokca olduğu (hatta manganın %80 oluşturuyor bu sahneler ♥-♥ ) mangamıza. Kuroneko Kareshi serileri.Tabi ki yine cd drammayla okumanız şart.Zaten Sakyo'yu bilirsiniz.Tatilinizin son günlerinde okumalık idealı en yüksek mangalardan biriyle tavsiyelerime son veriyorum. 





Durun bunu da unutmayın tavsiyesi:


yaoi_manga




Aslında tavsiyelerime son noktayı koyduğum halde bunu vermemin nedeni tamamiyle bu resim.Yani resim şahane olduğu için kullanmak istedim desem yeridir.Tabi ki tavsiyelerim de Yoneda olmazsa bu nasıl tavsiye listesi olurdu zaten. Saezuru Tori wa Habatakanai. Yeni bölümlerini iple çektiğimiz heyecandan kudurduğumuz her bölümünde dehşete düşüp yaaa bu seri biterse kendimi keserim dediğimiz bu mangayı cd dramasız okumayın derim.:)






Bu günlük bu kadar diyelim o zaman.Aslında şu an bacaklarım tutmuyor ve yorgunluktan ölüyorum ama yinede bunu yazmazsam eksik hissederdim.Ayrıca bayram haftası ayın 9.da da bir yazı gelmezse şaşırmayın derim.Çünkü kendime de tatil verip o gün bir şey vermemeye karar verdim.Büyük ihtimal bayram günleri yoğun misafir akımı olup yorulacağım.Bir şey yazamayacağımı bildiğimden şimdiden haberiniz olsun istedim.
Ve en ayrıca ramazan bayramınız kutlu olsunnnnn.(şimdiden)Çok sarsıntılı geçen bu ramazan günlerinden sonra tatil hepimize iyi gelecek sanırım.^-^

yaoi manga


Ve son olarak Hontocuğumdan gelen 18,5 extra bölümünün bu sahnesini vermezsem eksik kalır.Akimin bu muhteşem ifadesi yüzünden bu kadar hastayım ben bu karaktere.Okumayanlar hemen okusun derim.:)

8 yorum:

  1. Memlekette eğlenmek için telefondan medet umduğum ama ne kadar bakarsam bakayım ne Saezura'nın ne de Ten Count'un yeni bölümlerinin gelmediği şu günlerde, çölde su bulmuşum hissi uyandıran bu yazı için çoook teşekkürler! Şimdi, depresyonlu şeyler okumak, "Zaten hayatım depresyon, ne yapayım bir de hayatımdan kaçmak için okuduğum mangada depresyonu?" gerekçesiyle saçma geliyor ama depresyona da yine en iyi bunlar geliyor garip bir şekilde... Başka problemlere dalmanın kendi problemlerinden kaçmaya yardımcı olmasıyla ilgisi olmalı. Neyse, en iyisi benim doyumsuz iştahımı en uzun süre idare edecek olanı okuyayım ben. Bunlardan en uzunu hangisidir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memlekete gidip manga okumak gibisi yoktur sanırım.:)Verdiğim mangaların hepsi çok uzun seriler.Hemde hepsinin cd draması olunca daha bir güzel şekilde okunuyor.:)Depresyonu en iyi depresyonik şeyler sökermiş.O zaman ilk olarak Kyuuso wa Cheese no Yume wo Miru tercih et derim.Bu mangayı ne zaman okusam kendimi gözü yaşlı buluyorum nedense. Cd dramayla okuyunca daha bir etkili oluyor sanırım.^-^Ardından 2. hikayesi olan Sojou no Koi wa Nido Haneru'yi de okudun mu tamam.:)Tam depresyonun dibinde bulursun kendini.Bu kadar iç karartıcı şeyler yeter dersen de Kimi ga Koi ni Oboreru veya Hontoyu okursun.Zaten keyfin yerine gelir bunlarla.Hep depresyonda kalırsan sıkılırsın yoksa.Hiç bir dert senden önemli değil sonuçta.:) Memleketinde bol bol eğlenmen dileğiyle.^-^

      Sil
    2. Çoook teşekkür ederim, Willjace-san! Sana da iyi bayramlar geçirmeni diliyorum ^^

      Sil
  2. Elinize sağlık yazı için *-* İnsanda bayram havası bırakmıyorlar son günlerde... Ama yine hepimizin bayramı mübarek olsun şimdiden ^-^
    Hepsi de çerez gibi çıtır çıtır gidecek mangalar *-* Sırf bayramda değil sürekli tekrar tekrar okunabilirler bence :D Warui serilerini şimdi burada görünce açıp tekrar okuyasım geldi mesela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Evet hepsi Çerezlik tatlı mı tatlı çok süper mangalar.Aslında daha yazardım da işlerim vardı.Hepsi cd dramayla okunacağından nasılsa uzun sürer dedim.^-^Warui serileri de çok hoş cidden.Favori çiftim Shirahane ve Kuon. En çok onların aşkları dikkat çekici benim için.:)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar bu bayramda okumalık çerezlik mangalardı. Hepsini okumanıza sevimdim.Umarım beğenmişsinizdir. Bunlardan başka
      https://darknessyaoimanga.blogspot.com.tr/2015/12/guncelimden-secmeler.html
      https://darknessyaoimanga.blogspot.com.tr/2016/02/guncelimden-secmeler-2.html
      https://darknessyaoimanga.blogspot.com.tr/2016/03/guncelimden-secmeler-3.html
      https://darknessyaoimanga.blogspot.com.tr/2016/04/guncelimden-secmeler-4.html
      https://darknessyaoimanga.blogspot.com.tr/2016/05/karsk-mangalar-serisi-5.html
      bu 5 sayfada karışık şekilde tanıttığım mangalar var.İçlerinden umarım henüz okumadığınız ve beğenebileceğiniz mangalar çıkar diye tahmin ediyorum.Bu göz gezdirirseniz umarım aradığınızı bulursunuz.:)

      Sil
    2. Hatsukoi Switch'ten başlayıp devam ediyim ben o zaman çok teşekkürler bu mangalar beni bi süre oyalar bide survivor tarzı mangalar bulabilsem :( mangafox kapandığından beri manga bulmakta baya zorlanıyorum resmen neyse tekrardan teşekkürler burayı buldumam baya iyi oldu :)

      Sil