3 Nisan 2016 Pazar

Yamamoto'dan Omairi desu yo

Tipim Değilsin


Yamamotoyu çok sevdiğim malum.O yüzden olacak ki tüm serilerine de hayranlık duyup elimden geldikçe ele almaya çalışıyorum.Bugün yine çok sevdiğim bir mangasıyla karşınızdayım. Omairi desu yo. Adını duymuşsunuzdur sanırım.

YAOİ_MANGA

Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan için spoiler içerir.



YAOİ_MANGA




Yuuji o gün dışarı dolaşmaya çıkar.Aynı zamanda budist bir rahip olup etrafındaki herkesçe sevilmektedir.Kendisi gören herkes hayran hayran ona bakar.Hatta hayran olan biri onun resmini bile yapıp ona verir.(resim on numaraydı yaaa)Kendisi gibi rahip olan abisi Kenji kişilik olarak tamamiyle ondan farklıdır.Ayrıca rahip olmasına rağmen ağzı çok bozuktur.Bu arada herkes Yuujinin evlenmesini söyler.Kendisi ise bütün teklifleri red eder.Çünkü onun zaten sevdiği biri vardır.Ama onunla ne evlene bilir ne de bir randevuya çıkabilir.Çünkü kendisi çocukluk arkadaşı Saburou-kundur. Ara sıra evlerine gider ve ölmüş babaları için dua eder.



YAOİ_MANGA






Akşam olunca normalde hiç içmeye gitmeyen Yuuji o akşam onları kıramaz ve içmeye gider.Ama asıl amacı o akşam orada bulunan Saburou-kundur.Tabi içkiyle arası olmayan Yuuji anında sarhoş olur.(hatta dualara falan başlar) Bu arda onu eve götürmek ister Saburou çünkü evleri yan yanadır.Tabi ki yanındakiler hemen atlar.Eve seni ben götüreceğim diye.(hatta ellerini uzatırlar :) Yuuji'nin gözü ise elini bile uzatmayan Saburoudadır ve onu tutar.Böylelikle Yuuji Saburou-kunun sırtında eve gitmeye başlar.Tabi o kadar sarhoştur ki sapır sapır dökülür ve o sarhoş haliyle aşkını ilan eder.(ayyy çok tatlıydı yaaa burada manyak ötesi bir tatlılık akıyordu.^-^)






YAOİ_MANGA

Sabah olunca büyük bir baş ağrısı çeken Yuuji akşam olan hiç bir şeyi hatırlamamaktadır. Annesi kısa yollu bir fırça çektikten sonra gidip Saburou'dan özür dilemesini söyler. Akşam ikilimiz buluşur ve Saburou bana aşkını itiraf etmiştin der. Hatırlayamayan Yuuji özür diler ve beni garip mi buluyorsun diye söylenir. Saburou ise onun elini tutar  anında kızaran Yuuji ne olduğunu anlamaz ve Saburou hadi deneyelim der. (yok artık:)
Zaten bana hülyalı hülyalı bakıyordun demeyi de ihmal etmez ve Yuuji'yi öper.(anında olaya girdi az değil bu Saburouda)
Tabi acayip utanan Yuuji derdin beni öldürmek mi diye söylenir. Saburou ise bu senin ilk öpücüğün olamaz ya deyince Yuuji bu benim ilk öpücüğümdüyü yapıştırır.(kyaaaaaa buradaki çizim on numara ama yapılmaz ki bu okuyucuya :)
Ertesi gün karşılaşan ikilimiz normal davranır lakin Saburou bir soğuk durur.İleriki karşılaşmalarda da gözlerini kaçırır ve ondan uzak durur.(ne oldu ama şimdi yaaa:(
Bunu dert eden Yuuji akşam uyumaz.Sabahında ona sevinçle bakan herkes korkar çünkü çok depresif bir havada olur gözlerinin altı morarmıştır resmen.


YAOİ_MANGA




Saburou o halini görünce gel benimle der ve onu odasına götürür.Benim yüzümden bu halde olduğunun farkındayım falan der.Ama ondan vazgeçmemesini ve nefret etmemesini ister.Çünkü bütün geçmişi boyunca onu sevmiş olup hiç vazgeçmemiştir.Bu durumda acayip utangaçlığı tutan Saburou o yüzden ondan uzak durmuştur. Ama baktı ki Yuuji mahvoluyor bu duruma son noktayı koyar ve onu öper.Daha da utanan ikilimizin ilerlemesini aşağıdan bağıran annesi böler.(bu anne yok mu hep en önemli kısımlardan aşağıdan bağırarak sabote etti güzelim bölümleri :(
O gece her ikisi de birbirini rüyasında görür.Sabah olunca karşılaşırlar ve Saburou Yuuji'yi evine davet eder.Ama randevuları kardeşi Kenji tarafından baltalanır.Birlikte içmeye giderler.Kendisini görünce Yocchan bağırır çünkü o tam bir Kenji fanıdır.Her şekilde ona olan sevgisini belli eder Yocchan ama Kenji sürekli ona kızar.



YAOİ_MANGA


Kapı hızla açılır ve içeri Nakomota girer.Sonunda seni buldum diye söylenir Kenjiye bakarak.Tabi büyük bir azarlanma yer Kenji'den.(hatta yanındakiler şeytan bu diye söylenir.)
Gece sonlanırken Yuuji ve Saburou oradan çıkıp el ele yürürler.
Saburou Yuuji'nin bazı sözlerine dayanamaz ve onu kenara çekerek öper.Tam bu sırada Yocchan ikisini görür ve bağırır yoksa siz çıkıyor musunuz diye.(hizmetçi istenmeyen gerçeği gördü :) (kuroshitsuji*)Tabi ki artık inkar edemedikleri için kimseye söyleme olayına girerler. Bu sırada uzaktan bağrışmalar duyulur. Nakomota ve Kenji kavga etmektedir.(sapık Nakomota Kenjinin peşinden ayrılmıyor ) Kavga şiddetlenince araya Yocchan girer ve bırak onu ben onun sevgilisiyim diye bağırır.Bu sayede Yocchan aşkını ilan etmiş olur lakin Kenji yok öyle bir şey der.Taraflar daha sonra dağılır mecbur Yuuji'de Kenjiyle gitmek zorunda kalır ve planları bozulur.Bu arda Kenji her şeyi fark eder.(Yuuji ile Saburou'nun çıktını öğrenir.Devamında Yuuji bunu Saburou'ya söyler. Arada kissler falan olur hızlı geçiyorum okuyun please:) )



YAOİ_MANGA




Sonrasında Kenji ve Yocchan karşılaşırlar. Yocchan cevabını ister Kenjiden. Kenji ise o şaka değil miydi diye sorar.Gayet sakin şekilde başlayan eğer o şaka değilse o zaman sözleri sen benim tipim değilsin bağırmalarıyla biter.(bu bölüme çok gülmüştüm.^-^)
Yuuji dualardan dönüşte Yocchanla karşılaşır hep neşeli olan Yocchano an çok depresif gözükmektedir.İkisi sohbet ederler. Bu sırada Kenji onlara uzaktan bakar.Bunu fark eder Yocchan uzaktan Kenji-san diye bağırınca Kenji çok sinirli bir bakış atıp içeriye girer.Hemen arkasından Yuuji gelir. Yoksa kıskandın mı hesabı söylenir.Yine bağıran Kenji'nin sözünü çalan telefon böler.Dışarı çıkınca Yocchan da oradadır ve Kenji ona randevuya gidiyorum der.Bu sırada Nakomota'da gelir ve ikilimiz arabaya binip gider.


YAOİ_MANGA







Yocchan'da onları takip eder.Baktı ki arabayı kenara çekmişler ve sesler geliyor Yocchan yanlarına gidip kapıyı açar ki Kenji Nakomota'yı bildiğin boğuyor.Onu arabada bırakıp ikisi geri dönüş yoluna koyulur. Kenji'de neden takip ediyorsun beni sapıkmısın sen diye çemkirir resmen.Ayrıca tipi olmadığını tekrar hatırlatır. (yazık Yocchan'na:(
Yocchan ise ona nasıl aşık olduğunu anlatır ve onu sevdiğini tekrar eder. Kenji ise yüz vermez ama onunda yüzü kızarır.
Böylelikle mangamızın 4. bölümü biter.







YAOİ_MANGA


Manganın devam yazısını yazacağım. 2-3 bölüm halinde vermeye karar verdim çünkü bölüm sayısı fazla.Ayrıca favorim Yocchan ile Kenji'nin aşkı.Bu ikisini gerçekten çok sevdim.Ama en tatlı çizilen kesinlikle Yuuji'ydi. Cidden bir karakter bu kadar süper çizilir yani.Çok sevimli.
Küçük bir ayrıntı favori mangam olan Honto Yajuu'da Yuuji'yi köşeden de olsa görüyoruz bu arada. (okumak isteyenler 5.cilt 9a bölümüne bakabilirler ^-^) Böyle olaylar olunca acayip seviniyorum.
Yamamoto'nun yeri apayrı bende zaten.Onun mangalarını okuduğumda çizdiği dünyanın içinde kendimi kaybediyorum ve o an sanki bir film izliyormuşum gibi mangalarını okuyorum.
Kısa not: Saezuru Tori wa Habatakanai'nin 21 bölüm rawı geldi.Haberiniz olsun dedim.Bu konuda çok spoiler vermek istemiyorum ama tek diyeceğim Yashiro'nun kırmızı ayakkabıları olurdu herhalde. Renkli sayfaların fazla oluşu da .....neyse okuyun deyip sizi meraklandırayım bari.*-* Bugünlük benden bu kadar iyi okumalar.

8 yorum:

  1. Yamamoto'nun eserlerine ben de hayranım ama en çok sevdiğim bu hikayesi. Yazıyı okurken senin de ne kadar çok sevdiğini ve heyecanlandığını yaşadım adeta. :) Ellerine sağlık, kritik sahneleri güzel özetlemişsin. Ayrıca saezurunun rawı ne zaman gelmiş ya? Senin sayende öğrendim, çok teşekkürler! Dehşet bir bölüm olmuş cidden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada ingilizcesi de gelmiiiiiş :D

      Sil
    2. Teşekkürler:) Cidden Yamamoto'yu acayip çok seviyorum.^-^ Zaten HF'nin ilk formuna kayıt olduğumuzda Shin'e Omairi desu yo'yu çevire bilir misiniz diye mesaj atmıştım.Öyle çok seviyorum bu mangayı yani:)Saezurunun ing. dediğin gibi gelmiş şimdi sen söyleyince baktım.Teşekkürler ^-^ Geçekten dehşeti ala bir bölüm olmuş bakalım devamı nasıl gelecek.Şimdi bir de onu bekle zor iş valla güncel takibi.:)

      Sil
  2. Yeni yazı geleli kaç gün olmuş daha yeni gördüm :( Gerçekten okuması çok zevkli bir yazı olmuş, tekrar yaşadım neredeyse, elinize sağlık ^-^
    Daha okuyalı bir hafta oldu Omairi Desu yo'yu üstüne bir de yazınızı okumak çok iyi oldu :) Rahip kardeşler *-* Yuuji'yi de Kenji'yi de ayrı sevdim ben, Yuuji cidden arada öyle tatlı oluyordu ki Saburou-kun'a hak vermemek elde değil :) Saburou'nun ev ahalisi hasta etti beni ama resmen, hani kapıda durup içeriyi dinleyip de en önemli anda bozuyorlar diye çıksa mangada, hiç şaşırmayacağım :D :D
    Yocchan da az çekmedi Kenji'den, tsundere mübarek :D :D Bir de garibim gelip Saburou'dan öneri istiyor, bilse hallerini...
    Devam halinde yazacak olmanıza çok sevindim, yarım kalırdı böyle ^-^ Dört gözle bekleyeceğim devam yazılarını da.. Bu arada manga japonya'da da devam ediyor galiba değil mi?
    Demek Honto Yajuu'da da gönderme varmış, bunu daha sonradan okuduğum için göremezmişim zaten :P Kenji'nin eski sevgilini Aki'ye benzettim ben de ne alakaysa :D

    Ahh ahh kaç gündür nerede kaldı Saezuru diyordum, dehşet bölümdü hakikaten *-* Sindirebilmem için birkaç kere daha okumam lazım hihih *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Omairi Desu yo'yu öyle bir yazıda bırakmak ayıp olur diye böldüm bakalım ileride 2. kısmını yazarı inş.Yuuji içlerinden en tatlısı yaaa.^-^Ev halkı büyük bir sopayı hak ediyor cidden her türlü olayı bozdular hep.:( Ama dediğim gibi en dikkat çekici aşk Kenji'ninkiydi.Kenji'nin eski sevgilisini nasıl benzettin Akiye :D (adam kel yaaa:)(zaten bu kel çizimleriyle ilgili bir yazım vardı Hontodaki keli de kafaya takmıştım. Oda Akimin bazı bölümlerini vakaaa (efendim) diye bölüyordu:)Ama eğlenceli çiziyor Yamamoto. Çizdiği her mangayı zevkle okuyorum cidden. Bokura no Negai'yi de yazmak istiyorum ama bakalım.Hep Yamamotodan yazarsam da öncelikle benim içime sinmez.Değişik tarzlardaki mangaları ele almak istiyorum genellikle. Saezuru yaptı yapacağını :) Yashiro on numaraydı yine.*-*Bakalım devamını çok meraklı şekilde bekliyoruz:)

      Sil
    2. Yamamoto'nun kellere karşı ayrı bir ilgisi var herhalde :) Hep işleri bozan tipler oluyorlar gerçi onun mangalarında :)
      Aki'ye benzemiyor mu şimdi, takım elbiseyle çıktı bir de :)http://z.mfcdn.net/store/manga/11381/02-006.1/compressed/romairi006a_032.jpg(Aslında yüzü benziyor galiba sadece :P)Bokura no Negai'ye de başlasam mı diyordum ama türleri arasında trajedi diye görünce tereddüt ettim biraz? Çok fazla drama bağlıyor mu?

      Sil
    3. Yazmayı unutmuşum ama Omairi Desu yo devam ediyor.^-^(yanıtımda atlamışım onu bari şimdi yazayım dedim:)Evet yaa nedir bu kel çizimleri anlamıyorum.:) Gerçi genellikle karakterleri benzer çiziyor.:)Bokura no Negai'yi okuyunca biraz kafan karışabilir başta (karakterler fazla ve benziyor ayrıca yıl atlaması olunca büyümüş halleri falan var:)Ama sakın okumayı bırakma çok süper bir mangadır. Trajedi yazıyor ama çok yok gibi (nasıl desem ımmm spolier olacak ama başta aileden biri falan ölüyor oda çok sarsmaz zaten seni:)Onun dışında çok karakter var ama güzel ve heyecanlı.Merakla bekliyorsun ne olacak diye.Arada sinir oluyorsun falan.Ya da hadi söyle ne naz yapıyorsun diye haykırıyorsun.Yine bir basma olayı var bu mangada da.^-^(bu sefer küçük kardeş abisini yakalıyordu hatırladığım kadarıyla.)onun dışında nasıl desem yine uzaktan kızla görme olayları olsun,ben sana aşığım olayları olsun,Ya da abi seni anlıyorum ben de aynı durumdayım olayları olsun eğlenceli bir manga kısacası.Hemen başla derim.Kardeşim başta karakterleri karıştırıp bana falan sordu ama çözünce anlıyorsun zaten o yüzden yine tekrar olacak ama karakter fazla kim kim anlamadım diye sakın bırakma derim.:D tereddüttün olmasın kısacası.^-^Bu arada üstünden bayağı geçti ama sorayım dedim One piece'de kaçıncı bölümdesin? Yada umduğu buldun mu?Yada sarmadı da öyle bıraktın mı merak ettim.İzleyeceğim demiştin dimi yanlış olmasın:)

      Sil
    4. Peki, tamam Omairi devam ediyor demek.. Pek düzenli gelmiyor ama sanırım? Ne yapalım her türlü bekleyeceğim o halde :)
      Bu aralar yaoi-shounen ai birlikte olan mangalara sardım, Bokura no Negai'yi de okumak istemiştim, şimdi siz böyle ayrıntılı bir şekilde anlatınca çok iyi oldu. Tam da böyle bir açıklama arıyordum ^-^ Normalde dram seven bir insanım ama belli dozda olmak şartıyla :)Hah hah hep bir basılma olayı var yani, yazık bu manga karakterlerine :) Bu akşam ilk işim ona başlamak olsun o zaman ;)

      One Piece yazın hayalim ne yazık ki.. Sizinle konuştuğumuzdan beri başka bölüm izleyemedim. Bir düzgün izlesem bırakacağımı zannetmiyorum zaten :)

      Sil