10 Ocak 2016 Pazar

Yamakami Riyu'dan Deep Flower

Bana Ne Yaptığı Önemli Değil Yine de Onu Seviyorum


Artık biraz komediden sıkıldım daha dram tarzı bir yaoi manga istiyorum diyorsanız tam yerindesiniz.Daha önce Yamakami Riyu'dan Sasayaku no wa Sono Yubi'yi yazmıştım ve çok dramatik bir mangaydı yazımı okuyanlar bilir.Biz bu yazarı çok sevdik derseniz (Ki aslında komedide yazıyor lakin ben hep dram tarzını veriyorum.) işte size Deep Flower.Yine şiddet demeyelim de biraz zorunlu birliktelik ,göz yaşı ,bana neler ediyor ama ben hala onu seviyorum durumları mangamızda fazlasıyla geçerli.

türkçe yaoi manga

Mangamızın konusu;


Sonoda Kaiya bir  modelidir.Onun sınıf arkadaşı, Tateyama uzun bir süredir Kaiya aşıkdır.Bir şekilde bu aşktan haberi olan Kaiya Tateyama'ya istediğini yapar.Ama bir gün Tateyama ortadan kaybolur işte o zaman olaylar başlar.

Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan için spoiler içerir.



türkçe yaoi manga



Tateyama sınıfta kızları Kaiya hakkında konuşurken görür.Aynı şekilde kendisi de Kaiya'nın poz verdiği model dergisine bakar.Kızlar tam o model ama çok soğuk tarzında yorumlar yaparken arkadan korkunç suratıyla Kaiya geçer. Tateyama Kaiya'ya çok önceden aşık olmuştur. Bir gün onu sokak kedisine gülümserken görür.(Bad boy oğlumuzla her zaman ki kedi yakınlaşması olayı bakınız Sekai ichi hatsukoi♥-♥ )
Tateyama aşık olmakla kalmaz resmen fanı gibidir ve bütün modellik resimlerini kesip defter haline getirmiştir.
Okulun ilk zamanı Kaiya'yla aynı sınıfa düşerler hatta yan sırasına oturur.Tam hadi tanışalım hesabı konuşacakken Kaiya uyumaya başlar.(Öküz herif:(Öyle ki hocası bile onun korkunç suratını görünce tırsar ve okumak için Tateyama'yı kaldırır.






türkçe yaoi manga



Ders sonrası hoca acilen Tateyama'yı çağırınca gider.Bu sırada sınıfta çantasını bırakır.Kaiya sıraya yaslanınca içinden modellik fotoğraflarının yapıştığı defteri görür.O sıra da Tateyama içeri girer ve durumu açıklamaya çalışır. Kaiya çok sinsi bir gülüş atar.(Ahanda olacaklar geliyorum dedi.)
Birlikte Kaiya'nın evine giderler.Olanlar olur diyelim.Bundan sonra Kaiya Tateyama'yı rahat bırakmaz.
Günün birinde Tateyama'ya arkadaşlarıyla gülerken Kaiya onları görüp sinirlenir.Tam üzerine gelecekken Tateyama onu iter ve yeter bu kadar der.Yoksa benden ayrılacak mısın hesabı kavga ederken Kaiya zor kullanır.Bundan sonra hep acılı birliktelik yaşarlar.





türkçe yaoi manga




Dönem sonu gelir ve diplomalar alınır.Tateyama sonra görüşürüz der ve Kaiya'nın yanından ayrılır.Gidiş o gidiş. Kaiya onu ne kadar arasa da evine gidip sorsa da bir daha Tateyama'dan haber alamaz.
5 yıl sonra Tateyama bir şirkette çalışan hayatı gayet mutlu biri olur.İşlerini bitirdikten sonra Kakıuchi-sanla buluşur.Onu seviyor mu? Hayır bir nevi yeni bir aşk yeni bir hayat peşindedir Tateyama.
Kakıuchi-sanın evine gider Tateyama. Orada kendisine yemek yapılır. O sırada masada bulunan reklam broşürüne takılır gözü. Bir bakar ki Kaiya'nın ismi de o listededir.Bir çocuk tiyatrosunda rol almaktadır Kaiya. Tateyama çekinerek de olsa tiyatroya gider.



türkçe yaoi manga






Tam burada olamaz ki falan derken Kaiya sahneye çıkar.Ve ikilimiz bir birini görür.(Ahhh büyük buluşma)Tabi hemen oradan kaçar Tateyama. Kaiya ise oyunu bırakır ve onun peşine düşer.İlk sözü uzun zaman oldu olur.Ardından kolunu tutar ve 5 yıl oldu demek döndün ben seni hiç unutmadım der. Bu sırada Tateyama onu iter ve senin için dönmedim hesabı bağırır. Kaiya Tateyama'nın cebinden iş kartını alır ve oradan uzaklaşır.
Tateyama ise hiç iyi değildir. işte bile konsantre olamaz.bu sırada Kakıuchi-san arar ve ikilimiz akşam buluşur.
Kocaman çiçekleri alan Tateyama'nın o gün doğum günüdür.







türkçe yaoi manga





Tam içeri girecekken Tateyama Kaiya'yı görür. Ama bir şey demeden içeri girer.Daha sonra Kakıuchi-sanla birlikte olmadan özür dileyerek dışarıya Kaiya'nın yanına gider.
Kaiya'nın ilk lafı o kimdi olur. Şimdiki sevgilisi olduğunu öğrendiğinden sinirlenir ve Tateyama'yı duvara yaslar ama Tateyama beni hiç sevdin mi hesabı sorguya çeker ve onu sevdiğini söyler.Her zaman onu sevdiğini ve onu unutamadığından bahseder.Ardından neden diye bağırır. Neden böyle oldu hesabı bağırır. Kaiya modellikten nasıl tiyatroya düştüğüyle ilgili şeylerden bahseder. Tateyama ise beni hiç sevmedin benimle hep oynadın hesabı söylenirken...

türkçe yaoi manga



Kaiya sonunda aşkını itiraf eder.İkilimiz öpüşür.Bunu uzaktan Kakıuchi-san da görür.Sonrasında ikilimiz yeniden birlikte olur. Kaiya benimle gel birlikte yaşayalım der.Tateyama ise olmaz  Kakıuchi-sandan ayrılamam falan der.Yine de Kakıuchi-san'la konuşmaya gider.Tabi tepkisi sert olur ve demek yeni birini buldun seni ona vermeyeceğim hesabı onu odaya kitler.
Bu sırada apartmanın önüne Kaiya gelir ve o nerede diye sorar.Tabi ufak kavga çıkar ve Kaiya bir yumruk atar.
Bu sırada odadan kaçamayan Tateyama balkona çıkar.Aslında aşağıda Kakıuchi-san çoktan ikna olmuş ve anahtarı vermiştir bile. Haberi olmayan Tateyama bildiğin atlamaya falan çalışır.Kaiya seni almaya geleceğim diye bağırır.





türkçe yaoi manga





O sırada kapı açılır ve Kakıuchi-san içeri girer.O heyecanla Tateyama dengesini kaybeder ve aşağıya düşer.Daha sonra hastaneye kaldırılan  Kaiya olur çünkü onu yakalarken yaralanır.
Kakıuchi-sanla ayrılan Tateyama hastaneye ziyarete gider ve ikilimiz mutlu sona ulaşır.
Nedense Yamakami Riyu kendini bir parça tekrarlamış gibi geldi.Yine işin içinde bir parça şiddet ve yine bana ne olduğu önemli değil yine de onu seviyorum teması var.Ama bu tarz zorlama aşkları seviyorum ben.O yüzden okunabilir bence.Ortada bir bad boy olması hoşumuza giden bir durum.^-^Komedi yazar dedim iki dramını verdim neyse ileride komedi olan bir mangasını da yazarım inş. Sasayaku no wa Sono Yubi sevenler bunu da kaçırmasın derim.İyi okumalar.






Not:Şu sıralar beğenerek okuduğum ve size de tavsiye edeceğim IKE Reibun'dan Not Equal cd dramasını aramaktayım.Bilen veya daha önce indiren biri varsa benimle paylaşırsa sevinirim.Zira linkleri ve onlie izleme videoları bile kırık.Cidden çok seveceksiniz mangayı. Yalnız mangamız da enset bir ilişki var.Okumadan uyarayım dedim.İlk okuduğum ing editi berbattı bu arada. O yüzden güzel bir edit yapan başka bir gurubun linkini vereyim isteyenler oradan indirip okusun.Yani bir manga nasıl berbat edilir bize göstermişler.Zaten çift damgalıydı okuduğum zaman  cinnetin eşiğine getirdiler beni.Neyse editin saçmalığını hikayenin güzelliği unutturuyor diyelim.Bu arada verdiğim link ilk 5 bölümün indirme linki.Diğer bölümleri http://bato.to/comic/_/comics/not-equal-r11689'den üye olup okuyabilirsiniz.not equal fujoshibitches grubu versiyonu gayet güzel editlenmiş.En azından damgasız rahat bir şekilde okuna bilir.İleride inş. bu mangamıza ele alacağım.Takipte kalın derim.^-^

4 yorum:

  1. Ne zamandır bakamıyordm iki yazı gelmiş bile :) Romanlar filmler mangalar olsun en sevdiğim türdür dram, ama nedense sevdiği kişi insan için onun yaptığı her kötülüğe katlanma fikrini sevemiyorum... Bazen güzel şeyler çıkabiliyor tabi gene de.. Siz öneriyorsanız bir bakmakta fayda var yine de :)
    Cd dramasına bir bakayım belki bulurum. Kötü editlenmiş mangaları okumak da tam işkence oluyor değil mi? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cidden damgalı mangalar okumak işkence.Bunda çift damga vardı.Başta 1 bölümde bırakacaktım sonra baktım aksiyona giriş yaptılar damgalı falan demedim hemen okudum.Sadece damga sorun değildi tabi.Siyah kutu yazıları tam bir bilmece kargacık burgacık şekilde küçük yazılmıştı.Yaklaştırdığın halde burada ne yazıyor ya demekten kendimi alamadım.Ama konusu enset bile olsa güzeldi.Artık gidiyorum hesabı davrandığında bile bayağı üzülmüştüm.Ya da o benim oğlum dediği kısımlar da.(ühüühüühü)
      Kısaca cd dramayla okunmayı hak eden mangalardan tabi ben bulamadım maalesef.Bulursanız çok iyi olur.:)
      Yamakami Riyu hakkında söyleyebileceğim çok şey yok.Ama manga güzeldi.Bu sıralarda dramdan gidiyorum hadi hayırlısı.^-^

      Sil
  2. Ben mangalarınızı hangi sitelerden okuduğunuzu ya da bulduğunuzu merak ediyorum. Takip ettiğim bir iki site var ama yeterli değil. Sizin sitede daha fazlası var onu farkettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genellikle Türkçe mangaları Heterophobiafansub'tan takip ediyorum.Zaten Türkçe yaoi konusunda tek site bu.Genellikle adını çokca kullanırım.(ayrıca ekibin de üyesiyiz.^-^)
      İngilizce mangaları ise ;
      mangafox,mangahere,mangago,mangapark, bato.to,yaoi otaku, nihonomaru , myreadingmanga, fujoshibitches
      cd dramaları ise ;
      blcddrama.blogspot.com.tr,yukihiroworld.blogspot.com.tr,nightyaoi.blogspot.com.tr
      Ve bir kaç site de bende kalmak üzere buralardan takip ediyorum.Umarım verdiklerim işinize yarar.^-^
      İçlerinden en önemlileri tabi ki heterophobiafansub ingilizce olarakta mangafox,mangahere,mangago genellikle buralara ekleniyor mangalar.
      Benim sevdiğim mangakaların tüm serilerini okumak gibi bir özelliğim var.Ondan her türlü manga sitelerini takip ediyorum.Zaten blog yazmak için her türlü yaoi mangayı okumam gerekiyor.:)İşinize yaradıysam ne mutlu bana.:)

      Sil