28 Şubat 2015 Cumartesi

Sukitte Iwasete?

YAMAMOTO KOTETSUKO'DAN İKİZLER

Honto Yajuu'dan sonra sevdiğim bir manga daha;

        
           Honto Yajuu'nun  güncellini beklerken boş durmayalım dedim. Hemen mangakanın yazdığı diğer eserlere göz attım ve 16 serisini de indirdim. Ama İngilizce eee artık anladığım kadarıyla okuyalım. Daha önceki bir yazımda ablam olduğundan bahsetmiştim. Sağ olsun oda yazmaya karar verdi yani willjace nickini gördüğünüzde anlayın ki o dur. Bundan bahsetmemin nedenini sorduğunuzu duyar gibiyim bunun nedeni tabi ki  benim ikizim oluşudur.Bu da bizi bugünkü mangaya bağlıyor. Bakalım Yamamoto ikizleri nasılmış.


Sukitte Iwasete? 

sukitte ıwasete1
sukitte ıwasete

  

     


Mangamızın konusu; 

               Mangamızı İngilizcesinden anladığım kadarıyla özetlemem gerekirse ikizlerimiz ve onlarla birlikte büyüyen Shun hakkında. Bu üçü büyünce üniversite için aynı evde kalırlar. İkizlerimiz neşeli sevecen Hidekazu ve soğuk cool adam Eiji. Shunun ikizlerin arasında seçim yapacağını sanıp okumayanlar için mangamız hiç de görüldüğü üzerine bir aşk üçgeninde dönmüyor. Yani rahatlıkla kendimizi sıkmadan okuyabiliriz. Yalnız burada Yamamoto'yu tebrik ederim (sanki çocukluk arkadaşım öyle severim keratayı) ikiz çizip de bu kadar ayrı lanse etmesi muhteşem yani okuyunca bu o muydu demiyoruz cidden benzemeyen ikizler bunlar.









Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan için spoiler içerir.


            Dikkat yazımızı yazdıktan sonra mangamıza giriş yapabiliriz. Mangamız açıklayıcı nitelikte hemen karakterlerimizi açıklayarak başladı. bizde rahat bir nefes aldık çünkü benim gibi İngilizce düşük bir insanın bile (çokta düşük değildir ama olsun şımarmaya gerek yok) çok rahat anlayacağı bir dille karakterlerimizi çözüyoruz hemen.





sukitte ıwasete2
lise halleri

sukitte ıwasete
şimdiki halleri






         Hikayemiz aynı eve çıkmalarıyla devam ediyor hatta yerleşirken ikizlerimizden neşeli olanı bizim Shuna  boxerleri konusunda takılıyor. Tam bu sırada Eiji onları basıyor. Hidekazu tekme yiyişi görülmeye değer hatta ne duruyoruz bir göz atalım.

resim1



Çok iyi bir sağ ayak tekmesi. Ne denir utandı çocuk Eijiye kötü gözükmek istemezdi sonuçta.Sonrasında yağmurlu bir günde Shun eve gelir evde kimse yoktur. Etraf ıssız ve sessiz  tam o anda arkadan stres dolu müzik ortaya çıkar ritmik bir kalp atışı müziğin altında verilir diğicem ama gerilime gerek yok korku filmi değil sonuçta, üstü ıslanan Shun üzerini çıkarırır ve Eijiye gözükmeme konusunda mırıldanır yani ben öyle okuyup anladım.Ama sakınan göze çöp batar derler kapının açılmasıyla bide ne görsün Eiji tam karşısında duruyor. kader işte Shun ne kadar  ''İdiot'' diye bağırsa da nafile.Sonrasında gelen benden nefret mi ediyorsun sorusu da cabası demek dediklerini duydu Eiji.






sukitte ıwasete




Depresyondayım içelim;


   Yapılacak belli içelim. Hide nii ile bir içkiye hayır denir mi?
Sarılıp yatması da işin tuz biberi olsun. Daha sonra neşeli abi uyanıp gider yolda Eijiye de Shun'a iyi bakması söylenir olacak o ya bu Shun un ne işi var Hidenin yatağında daha fazla dayanamayan Eiji yaklaşır ve Shunu öper. O da ne uyku sersemi Shun kendisini Hidenin öptüğünü sanır. Durdurur halbuki bu fırsat kaçmazdı. Sonrasında ''üzgünüm ben Hide değilim Eiji'yim'' demesi korku filmi olmasa da bir romantik dramı aratmadı değil.sonrasında uzatılan elle birlikte bölüm biter.



Asla seni görmek istiyorum *



        İkinci bölüm Eijinin evden ayrılmasına kadar geliyor daha önce de dediğim gibi tüm sayfaları vermek isterdim ama okuyun lütfen.Ayrılmaya üzülen bir Shunla devam etmeyi uygun gördüm ve devam ediyorum. Shun perişan aşık olduğu Eiji ayrı eve çıktı oda durumu adresi aldığı gibi yanına gider kapıyı gözlüklü bir Eiji açar( cidden çok gözlüklü karakter sevmem(Akinin güneş gözlüklü hali hariç) ama bir taş olmuş yawww) eve dön çağrısına verilen sert bir cevap 'I never want to see you*' 
        İçimiz parçalandı mı evet surata çarpılan kapıda cabası.
yajuu




     Sonrasında  geçmişe dönüş gözyaşı keder ağlamalar. Herşey bitmiş değil o kapıya bir daha gidilir aşk itirafı yapılır.Seni seviyorum Eiji sonrasında şak diye açılan bir kapı ve ''Sen aslında Hıdeyi sevmiyor muydun'' sorusu içimizden herşeyi yanlış anladın şapşik demek geliyor ama yine yapmıyoruz sonuçta bilinçli izleyi... ahh yani okuyucuyuz . Shun'un Eijiyi ortaokuldan beri sevdiğini ögreniyoruz. Sonrası mağlum sarılmalar öpüşmeler falan. Eijiye sen beni ne zamandır seviyorsun sorunun yanıtı Eijinin içinde saklı ama ben bunu saklamayacağım ve işte resmini verdim bile tabi ki bebekliğinden beri. 





resim1
A E EİJİ






Bebeğin ilk kelimesi de Eiji olur mu yaa demeyin Yamamoto yazdı oldu.3 bölüm güzel bir sahneyle başladı. Beraberiz.Yani yine aynı evdeler.Bunun için bir kutlama gerek hadi bakalım bu işi kim organize eder tabi ki Hide nii(ayrıca partide Eiji ve Shun niye yok pek anlamadım ama Shunun yaşı tutmayabilir Eijin de dersi vardı diye var sayıyorum yada yazar yazdı ama ingilizcem o cümleleri çevirmede yetersiz kaldı diyebilirim)
Hikayemiz burada çift değiştiriyor demekte fayda var. Dediğim gibi bir aşk üçgeni yok onun yerine çiftler var.






What a pretty girl


Size soruyorum yaa bu çocuğun neresi kıza benziyor diye tabi ki hiç bir yeri.İçkiden kafası güzel oldu her halde.Gözlük verelim Hide nii yede.



Bak resmi bilerek büyük koydum ki iyice bakın diye. Devamında Hide nii gerçeği öğrendi, tabi ki şaşırması da cabası yani. Bayıldığım bir duruma geldik bu kalp bir erkek için mi çarpıyor vak'ası vuuku buldu diyebiliriz artık. Sonrasında Eijinin Shunu Hideden kıskanması var okumaya değer yani yine sonrası mağlum sahneler ve çat eve erken gelen Hide nii. Garip sesler duyarak ilerler ve bammm işte bir kardeş diğerini böyle bastı kelimeler kifayetsiz resme göz atalım.


res2
şaşırma ifadeleri müthiş




O da ne Hide nii o kadar da kızmadı hatta kafasında deli sorular.bu sorulara cevap eşittir o çocuğu seviyorum. evet bunu içindede tutamadı dalgın bir anda şak diye söyleyi verdi aldığı cevap enteresan 'GO TO HELL'
Bu cevapla birlikte bölüm son buldu.
   İkinci depresyon vakası daha ret edildim. Shunun önerisiyle dışarıda yemek vakti. Kader yine ağlarını ördü orada da  Yuki shou çalışmakta. Buradan sonrası Hide nii ye taktikler artık. Yine kırık ingilizceyle anladığım kadarıyla bizim Hide ni mükemmel biri ve okulda da popüler yani ne işi var Yuki ile.






res1







Bak yine kız sandılar bu Yukiyi. Yaşlı amcaların dediği gibi güzel bir kız değil Yuki. Hidekazu'nun sakinleştirmeleri ve sonunda kapılan bir öpücük Hide den daha mutlu kim olabilir ki.



res2



Serinin sonunda onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine falan filan işte. Bir Honto Yajuu extrasıda var onu okumayı da unutmayın derim. Anladığım kadarıyla yazdım kusuruma bakmayın.Siz yine de okuyun lütfen. Yamamotu'nun tüm serilerine değineceğim büyük ihtimal. Hatta Honto Yajuu yu bölüm bölüm vericem.2 bölüm inş. yakında gerçi olmuş 17 bölüm filan ama olsun azmin sonu başarı demişler.Bu seride çok güzeldi Shun'un ikizlerden birine abi sıfatı olan Hide-nii eklerken Eijiye dememesi gerçekten zekiceydi ayrı not olarak düşeyim dedim.




1 yorum: